Review: Floral Grunge Blush & Floral Grunge mini lipgloss

DSCF0422
Zoals als jullie al wel aan de titel en aan de foto kunnen zien, ga ik vandaag een review van de essence floral grunge collectie schrijven. Ik heb de blush gekocht,  maar ook het lipgloss setje. Benje benieuwd wat ik van de producten vind? Lees dan verder en aanschouw mijn mening.

DSCF0427


Als eerste heb ik de blush voor jullie om te reviewen. Deze blush heeft een mooie peachy kleur, die ook een beetje naar het roze toe neigd. De blushes van essence vind ik sowieso altijd al heel mooi, maar deze is toch wel een van de toppers voor mij. Wat ik altijd wel fijn vind aan deze verpakkingen is dat ze makkelijk op te bergen zijn doordat ze rond en plat zijn en wel meerdere Le’s deze vorm heeft. Helaas is dat niet altijd zo.

DSCF0437

 

DSCF0447

 

DSCF0451

Geef een reactie

