Where to follow Beaubeautyblogger?

Social media. De meeste van mijn lezers zijn er toch wel zo beetje mee opgegroeid. Natuurlijk is het onder de bloggers ook heel populair! Dat is zo om jullie zo goed mogelijk van alles op de hoogte te houden. Natuurlijk heb ik ook een aantal social media accounts. Die ga ik vandaag aan jullie laten zien en vertellen er over! Veel plezier met het lezen van dit artikel!

Als eerste natuurlijk Youtube! Daar plaats ik alle filmpjes op die met mijn blog te maken hebben, maar soms plaats ik er ook wel eens een personal filmpje op. Gewoon om jullie een beetje op de hoogte te houden.

Kanaal: Beau Bonita 

Dan heb je ook nog Instagram dit is een app waarmee je allerlei foto’s kan plaatsen. Ik vind het zelf heel erg leuk. Ook om gewoon bij andere te kijken.

Instagram

Als laatste nog twitter waar ik mijn hele leven met je deel. Ook tweet ik dingen die te maken hebben met de blog. Wil je me daarop volgen? Ga dan naar: TWITTER

Dit waren alle social media waar je mij op kan volgen. Ik hoop dat jullie dit ook zeker gaan doen.

Bye,

Geef een reactie

