Review: I love ….. Raspberry & Blackberry Handcrème

DSCF0943

Vandaag een review over een product dat denk ik wel heel veel gebruikt wordt. Namelijk handcrème! Deze handcrème heb ik bij de douglas gekocht voor 5,95 euro. Hij is van het merk I love.. een merk dat alleen bij de Douglas verkocht wordt. Natuurlijk heeft iedereen andere handen en kan het dus zijn dat die voor jou juist beter of slechter werkt.

Ik heb een normale huid van handen en dus niet droog!

aDSCF0946

Hier zien jullie een leuk verhaaltje op de tube. Helaas is het me niet gelukt om hem helemaal scherp te fotograferen en ik heb echt me best gedaan.

Supersappig en barstend vol leven; voel u opgetogen terwijl mijn heerlijke aroma van vers geperste frambozen en sappige bramen samensmelt om een geursensatie te vormen die zo fruitig is dat ik één van uw vijf-per-dag zou kunnen zijn!

Dat staat er dus op de tube in het Nederlands. Zijn jullie benieuwd of het ook echt uit komt allemaal? Kom dan verder naar de kern van dit verhaal! Namelijk de review van de I love …..  Raspberry & Blackberry Handcrème!

DSCF0950

 

Dit is dus de opening van de tube. Een mooi klein gaatje waar de handcrème goed gedoseerd mee kan worden en zodat je er dus niet teveel in een keer uit haalt.

DSCF0952

 

Zo ziet de substantie eruit. Het is een redelijk dikke crème waardoor die niet binnen de kortste keren van je hand af glijdt als je jezelf even omdraait, omdat iemand je roept.

Nu even over de verzorging. Hij verzorgt mijn handen goed, maar het had beter gekund! Vooral voor die prijs kan ik veel meer goedkopere handcrèmes opnoemen die bij handen beter verzorgen. Als je het meerdere malen per dag op je hand aanbrengt dan zie je wel dat het beter wordt, maar ook nog niet echt veel.

De geur wat ik toch wel een heel groot pluspunt bij deze handcrème. Hij ruikt namelijk super zoet en heel erg naar die geur. Het is dus wel zo dat je ervan moet houden.

Dit was mijn review over deze handcrème. Hopelijk hadden jullie er wat aan en tot de volgende keer!

Heb jij deze handcrème of ben je van plan hem te gaan halen?

3 gedachtes over “Review: I love ….. Raspberry & Blackberry Handcrème

  1. Ziet er super fijn uit! Ik ben een echte die-hard handcrèmegebruiker, haha, en aangezien ik van zoete geuren hou moet ik deze misschien maar een keer proberen.

Geef een reactie

